|
|
Het Premo-Effect |
|
Promotionals zijn er om mensen te verrassen. Met geschenkjes die iets zeggen over de afzender. Maakt niet uit wat, als het maar zorgt voor een glimlach bij de ontvanger. Dat is het Premo-effect. En dat effect hebben we nu vertaald in een kleurrijke nieuwe huisstijl en zes heldere beloften.
Wij hopen dat u aangenaam verrast bent!
|
|
|
Surprisingly special Zelfs onze gewoonste promotionals zijn bijzonder door de service die u er gratis bij krijgt.
|
Surprisingly good Premo biedt u de prettige zekerheid van kwaliteit die uw verwachtingen overtreft. |
|
|
|
Surprisingly quick Heeft u iets heel snel nodig? Wij doen er alles aan om de door u gewenste levertijd te halen.
|
Surprisingly affordable U zult nauwelijks geloven dat kwaliteit en service bij ons zó vriendelijk geprijsd zijn. |
|
|
|
Surprisingly refreshing Door slim met u mee te denken komen we samen tot sprankelende én doeltreffende ideeën.
|
Surprisingly solid U doet zaken met een partner die fris enthousiasme koppelt aan een stevige staat van dienst. |
|
|